9 Kasım 2010 Salı

HERKESE MERHABA

Bu sayfada, sizlerle içimizde zaten var olan potansiyeli nasıl keşfedeceğimizi ve bu potansiyeli daha verimli nasıl kullanacağımızı paylaşmak istiyorum.Öz kaynaklarımızın varlığını fark etmemiz ve bunları kullanıyor hale gelmemiz hedeflerimize daha kolay ulaşmamızı sağlayacaktır.


2011 için hedeflerinizi belirlediniz mi?
Bu hedeflere ulaşmak için ;neleri nasıl yapacağınızı biliyor musunuz?
Benim 2011 için belirlediğim hedeflerim:
1. Kendin ol
2.Hedefine ulaşmak için enerji depola
3.Daha çok kitap oku
4.Başladığın ve iyi gittiğin kilo kontrolüne devam
5.Spora devam
6.Kişisel gelişim eğitimlerine devam
7.Hayır diyebil
8.Kendini ödüllendir
9. Ailene zaman ayır
10. Farklı yerler gör
11.Yeni teknoloji kulan
12.Başladığın işleri bitir
13.Asla vazgeçme



4 yorum:

  1. Harika bir yazı olmuş 🌹🌹🐞

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum....Sevgileer

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler nurhayat hn çok faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz yeni yorumlarınızı merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ediyorum Adamabak.

    YanıtlaSil

Yola Devam👍

 Herkese merhaba,  Uzun süredir insana dair konularda yazmamıştım.Son günlerde ki deneyimlerimden bana kalanlardan bahsetmek istedim.  * Ne ...