11 Ağustos 2020 Salı

Yola Devam👍

 Herkese merhaba, 

Uzun süredir insana dair konularda yazmamıştım.Son günlerde ki deneyimlerimden bana kalanlardan bahsetmek istedim. 


* Ne kadar çabalarsanız çabalayın olacakları engelleyemiyorsunuz🙈 ancak olacaklardan kendinize ders çıkararak biraz daha olgunlaşıyorsunuz.Bunun için farklı pencerelerden de bakmak gerekiyor. Başınıza her ne gelirse gelsin olumlu yanlar bulmanızı öneririm. Kendinizi daha iyi hissetmenize ve yola devam etmenize yardımcı oluyor. 

* Son bir kaç aydır o kadar çok farklı insanla iletişim kurdum ki!!!! Şahit olduklarıma ve duyduklarıma inanamadım 🙊 ama varmış deyip yeni karşılaşacağım olay ve kişilere karşı dikkat etmem gereken  yeni davranışları ve durumları hafızama not ettim. Bu durum sayesinde kendimle bir kez daha gurur duydum; onurlu yaşamım için🙏


* İyi şeyler olmadı mı ? Tabi ki oldu👍 Güzel insanlar tanıdım. Güzelliklere şahit oldum. Yaşamda yapılması gereken  çok şey olduğunu bir kez daha kendime söyledim ve yola devam etmeye karar verdim. Bunlardan bir sonraki yazımda bahsedeceğim🙏


* Kendi işimi kurmak için ufak ufak harekete geçmeye karar verdim. Tarım bitkileriyle ilgili ufak bir eğitime başladım. Şimdilik Hatay bölgesinin köylüsünün ürettiği ürünleri meraklılarıyla buluşturmak için ilk siparişlerimi aldım🙏🍀 Daha iyileri için daha çok ve istekle yola devam edeceğim🙏


Sevgilerimle🦋🙋‍♀️



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yola Devam👍

 Herkese merhaba,  Uzun süredir insana dair konularda yazmamıştım.Son günlerde ki deneyimlerimden bana kalanlardan bahsetmek istedim.  * Ne ...