30 Temmuz 2018 Pazartesi

Anda Kalmak

ANDA KALMAK


       Sevdiğim  yada çok istediğim bir eylemi gerçekleştirirken zamanın nasıl geçtiğini anlam. 
Eylemi tamamladığımda ise hissettiklerim; huzur, keyif  ve mutluluk olur. Böyle anlarda geçmişe gidip gerilmediğim  gibi geleceği düşünüp kaygılanmıyorum da. Yani kelimenin tam anlamıyla anda kalıyorum. Böyle  eylemler benim için o kadar önemli oluyor ki onları gerçekleştirmek için tüm zorlukların üstesinden gelebiliyorum. 

Anda kalabilmek için yapmamız gerekenler:

1) Yapacağımız şeyi bilmek.
2) Nasıl yapacağımızı bilmek.
3)Ne kadar iyi yaptığımızı bilmek.
4) Hangi yollardan nereye ulaşacağımızı bilmek.
5) Zorlukları bilmek.
6) Belli becerileri bilmek.
7) Dikkatimizi dağıtacak şeylerden uzaklaşmak


Bizim için önemli bir eylemi gerçekleştirirken zaman zaman dikkat dağıtıcılar olur. Bunlardan kurtulmak için bazı yöntemler kullanabiliriz. Bir sonraki yazımda bu yöntemlerden bahsediyor olacağım.

🙋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yola Devam👍

 Herkese merhaba,  Uzun süredir insana dair konularda yazmamıştım.Son günlerde ki deneyimlerimden bana kalanlardan bahsetmek istedim.  * Ne ...